Покращили навички взаємодії в команді, уклали правила спілкування,пошукали спільне, відчули, що значить мати "ярлик", і навіть "вижили на безлюдному острові…

Розвантажилися і психологічно, і емоційно, і фізично. Але, найголовніше - визначили ключові моменти у формуванні майбутнього випускника інженерно-економічного ліцею, який буде затребуваним на ринку праці, здатним робити особистісний, патріотично зорієнтований, духовно-світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички й компетентності для інтеграції їх в суспільство на різних рівнях, здатний до навчання упродовж життя та розробили основні кроки для досягнення цієї мети.

 

З учнями 5-А та 5-Б груп практичним психологом Олексів М.О. було проведено ігрове заняття з елементами тренінгу "Підліткова субкультура "ПВК Редан": що варто знати?" Зрозуміли, що таке ПВК Редан, звідки цей рух взявся в Україні, яка його мета, які наслідки він несе та що з цим взагалі робити. В ігровій формі учні вчилися робити власні висновки, бути обачними та обережними. А також створили своє власне "угрупування", учасниками якого стали олівці, фломастери, ватажками цієї банди стали відомі у вузькому колі "Ігнат" та "Петро"?

4 травня у міжнародний День боротьби з цькування (День протидії булінгу) з учнями 5-А та 5-Б груп проведено інтерактивне заняття і апробовано настільну просвітницько-профілактичну гру “Коло безпеки” ✅

Доступно та просто, граючи в колі та спілкуючись діти отримали знання про явища насильства, форми та методи його попередження та подолання і особливості звернення по допомогу у разі ризику ситуації насильства.

Дякуємо Всеукраїнський громадський Центр "Волонтер" та UNICEF Ukraine за корисний інструмент для роботи з учнями.

Як всім відомо, цінності – це певний набір життєвих потреб і прагнень людини, тобто те, що вона в цьому житті цінує.

Що для Вас найважливіше в житті? У чому ж полягають Ваші життєві цінності? На інтерактивному занятті "Цінність життя. Цінності у житті" з учнями 5-А та 6-Б груп формували поняття про життя, як найбільшу цінність; про здоров’я – як найважливішу умову щасливого життя; розвивали почуття особистої гідності; вчилися поважати та виховувати толерантне ставлення до інших людей, їхніх звичок, поглядів; визначали приорітети у системі власних цінностей. А також зрозуміли схожості та відмінності у цінностях власних та батьківських)