Склад методичних об’єднань НВК «Інженерно-економічна школа –Львівський економічний ліцей» у 2022-2023 н.р.

п/п

Методичні об’єднання  Члени методичного об'єднання 
 1.  Методичне об’єднання вчителів математики та інформатики  Горняткевич Н.І., Петрів Н.В., Воронич І.М., Козак М.В., Варгас В.М., Кравчук О.Я., Оленюк Ю.О.
 2.  Методичне об’єднання вчителів природничих предметів

 Сава І.С., Юрків С.М., Процик І.В., Бурак З.Є., Кравчук О.Я., Іванець Т.С.

 3.  Методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів  Ярема І.П., Рабинюк В.С., Баскакова Н.П., Зворська М.М., Лущак М.Ю., Врублевська А.П., Дроздовська Б.Т.
 4.  Методичне об’єднання вчителів іноземних мов  Кутельмах І.Р., Давидович І.Б., Манько Н.І., Бурак З.Є., Пшик Р.Р.

 

Положення про науково-методичну раду НВК

«Інженерно-економічна школа – Львівського економічного ліцею» 

Науково-методична рада ліцею створюється для управління науково-методичною роботою як орган колегіального обговорення проблем, що виникають метою якого є забезпечення на основі аналізу, прогнозування та прийняття перспективних рішень високого рівня навчально-виховного процесу та професійної майстерності педагогічних працівників.

 

Загальні положення

  1. Науково-методична рада, створюється наказом директора і керується в своїй роботі чинним законодавством, розпорядженнями та наказами Міністерства освіти і науки України, Статутом НВК.
  2. Голова ради обирається з числа її членів на першому засіданні. Як правило це заступник директора з навчальної роботи.
  3. Робочі засідання ради проводяться 3-4 рази на рік, а в кінці кожного навчального року – творчий звіт.
  4. У структурі науково-методичної ради створюються творчі групи, школа передового досвіду, та інші підрозділи, які метою своєї діяльності визначають на основі забезпечення високого рівня професійної майстерності учителя забезпечити високий рівень навченості учнів.
  5. Рада організовує свою роботу відповідно до річного, помісячного плану, який представляється її головою на перше засідання педагогічної ради для обговорення і затвердження.
  6. Науково-методична рада забезпечує співпрацю з відповідними структурами ВУЗів та інших загальноосвітних навчальних закладів.

 

Мета діяльності

  1. Науково-методична рада створюється для управління науково-методичною роботою як орган колегіального обговорення проблем, що виникають.
  2. Забезпечує на основі аналізу та прогнозування прийняття перспективних рішень для організації навчально-виховного процесу та професійної майстерності педагогічних працівників.
  3. Мобілізує зусилля педагогічного колективу на виконання методичної проблеми та завдань НВК на навчальний рік.
  4. Організовує та координує методичного забезпечення навчально-виховного процесу і методичного навчання педагогічних кадрів.
  5. Сприяє пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій.
  6. Здійснює загальне керівництво науково-методичною роботою.
  7. Розглядає та затверджує плани, програми, проекти усіх підрозділів методичної роботи.
  8. Координує діяльність з питань методичної роботи з іншими структурами підрозділами району, міста та області.
  9. Проводить первинну експертизу освітніх документів (програм, навчальних планів тощо).

 

Завдання діяльності

  1. Діагностика стану методичного забезпечення навчально-виховної і методичної роботи у НВК.
  2. Розробка нових методичних технологій організації навчально-виховної діяльності.
  3. Діагностика стану навчально-виховного процесу у НВК, рівня професійної підготовки учителів, навченості, вихованості й розвитку учнів.
  4. Розробка комплексно-цільових програм розвитку НВК, професійної майстерності й творчості кожного учителя.
  5. Створення мікроклімату творчого співробітництва в педагогічному процесі учителів, учнів, батьків, учителів та учнів, учителів і батьків.

 

Основні напрямки роботи

  1. Аналіз та формування пропозицій щодо оптимізації навчальних планів за обраними профілями навчання.
  2. Розробка та адаптація навчальних програм, створення авторських та інтегрованих програм.
  3. Здійснює планування, організацію та регулювання навчально-виховного процесу, аналіз та оцінку його результатів.
  4. Здійснює планування, організацію та регулювання методичного навчання педагогічних кадрів, аналіз та оцінку його результатів.
  5. Вивчає, узагальнює та розповсюджує досвід роботи кращих педагогів та кураторів.
  6. Організовує роботу наставників з молодими вчителями, забезпечуючи ріст їх професійної майстерності, творчий пошук нових технологій організації навчально-виховного процесу.
  7. Забезпечує підвищення рівня освіченості педагогів у питаннях психологічних засад навчально-виховного процесу
  8. Забезпечує підвищення професійної майстерності та творчого пошуку вчителів-предметників і кураторів груп.
  9. Формує мету, завдання та визначає основні напрямки науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу і методичного навчання вчителів.
  10. Діагностує науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу.
  11. Аналіз рівня навченості учнів як результату всієї науково-методичної діяльності.
  12. Організовує співпрацю вчителів та викладачів ВНЗ в питаннях науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування шляхів подальшого забезпечення рівня навченості, формування життєвих компетентностей та ступеня адаптації до навчання у ВУЗі.
  13. Проводить огляди-конкурси професійної майстерності, підводить їх підсумки, подає пропозиції по нагородженню (преміюванню) педагогічних працівників. 14. Сприяє створенню умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання педагогічними працівниками фондів методичної літератури, комп’ютерних, аудіо та відео матеріалів. 

План засідань методичної ради 18-19 н.р.

Metod Rada

Результати анкетування учнів у вивченні курсів за вибором

 

В анкетуванні взяли участь учні 9-11 класів (92 учнів). Анкети були анонімними та містили 7 описових питань.

 

У першому питанні учні мали підтвердити чи заперечити твердження про те, що дані предмети за вибором (Основи підприємницької діяльності, Регіональна економіка, Фінансова грамотність, Основи економіки) допомагають їм у визначенні майбутньої професії.

 

Чи допомагає вам предмет (курс за вибором) у професійному самовизначенні?

«Основи підприємницької діяльності»

1

Так (повністю або частково) – 64%

Ні – 36%;

 

«Регіональна економіка»

2

Так – 50%

Ні – 50%

 

«Фінансова грамотність»

3

Так – 82%

Ні – 18%

 

«Основи економіки»

4

Так – 83%

Ні – 17%

 

У другому питанні учні за бажанням описували ті теоретичні та практичні навички, які вони здобувають на курсах за вибором.

 

Чи здовуваєте ви як теоретичні, так і практичні знання з даного предмету. Якщо так, то які саме?

«Фінансова грамотність» (більшість 50% теоретичні та 50% практичні навички)

- Управління кредитними карточками

- Створювати підприємства

- Інформація про гроші

- Розвиток логічного мислення та аналіз ситуації в Україні

- Розвязуємо ребуси з зашифровками з пердмету

- Кредити та відсотки

- Різні фінанси країни

 

«Основи економіки» (більшість теоретичні знання)

- Визначати А.В, розраховувати задачі

- Види та особливості ринкової економіки та конкуренції

- Психологічні стратегії поведінки, лідерські якості

- Визначати ціну та бачити економіку кожного дня

- Види економіки, підприємництва, фірм, ринків

- (в теорії) реалізація своїх планів в житті за допомогою подальшого навчання

- Гроші та їх класифікація

 

«Основи підприємницької діяльності» (перед усім практичні навички)

- Використовувати та розподіляти власний капітал

- Практика у створенні фірми, заповненні документів, представленні фірми, рекламі - Складати бізнесплан

- Практичні завдання є дуже цільові

 

«Регіональна економіка» (переважно теорія)

- Знання про економіку України

- Як робити правильний вибір при покупках та вкладеннях

- Особливості і риси ринків

- Як отримати найбільшу вигоду і менше втратити

- Як розумно вибрати розташування власного бізнесу

 

У третьому питанні учні описували особливості розвитку власних інтелектуальних та творчих здібностей на уроках.

 

Чи розвиваєте ви у даному курсі власні інтелектуальні і творчі здібності? Як саме ви розвиваєте ваші здібності під час уроку?

 «Регіональна економіка» : логіка, аналітичне мислення, логічне мислення, увага, досвід, память.

Не розвиваю жодних – 20% опитаних.

 

«Основи підприємницької діяльності» : ініціативність, чіткість (у заповненні документів), логіка, аналітичне мислення, творчіть, «думати як підприємець», уважність.

Не розвиваю жодних – 27% опитаних.

 

«Основи економіки» : формулювати думки, логіка, розвиває цікавість, впевненість, мисленнєвий аналіз.

Не розвиваю жодних – 17% опитаних.

 

«Фінансова грамотність» : уважність, спілкування, інтелект, творчість, память, логічне мислення.

Не розвиваю жодних – 22% опитаних.

 

Чи задоволені ви у вивченні даного предмету?

Задоволені в середньому понад 78% учнів.

 

У пятому питанні учні описували власні рекомендації щодо того, що вони хотіли б змінити або покращити у засвоєнні матеріалу з даних предметів. Що б ви хотіли змінити у вивченні даного курсу?

«Фінансова грамотність»

- Більше теорії,

- Більше інтелектуальних ігор,

- Практичних занять, - Більше годин.

Нічого – 85%

«Основи підприємницької діяльності»

- Систему

- Менше паперів

- Більше практики (11 класи) В 11 класах більшість вважає даний курс марною тратою часу.

«Регіональна економіка»

- Забрати оцінювання через ітак велике навантаження,

- Більше практичних занять,

- Творчих завдань, - Приклади з життя,

- Візити на підприємство.

Нічого – 88%

«Основи економіки»

- Більш грунтовний конспект,

- Практичні розвиваючі ігри,

- Змінити спосіб подання матеріалу на більш цікавіший,

- Більше прикладів з реального життя,

- Екскурсії, - Додаткова література.

Нічого б не міняли менше 50%.

 

У шостому питанні учні визначали пріоритетне для себе у вивченні спец.курсів, що саме вони вважають найважливішим у даному предметі.

Що у вивченні даного предмету вважаєте найважливішим?

«Основи економіки»

- Гроші

- Розуміння економіки

- Правильно будувати бізнес чи підприємство

- Досвід - Психологічні навики

- Як вийти на ринок і гідно конкурувати

- Підриємство

- Розум

- Грунтові знання з економіки

- Вивчення всіх підприємств

«Основи підприємницької діяльності»

- Вміння відкривати свій бізнес

- Основні правила для здобуття висот у бізнесі

- Робота з документами

- Підприємницькі здібності

- Практичні завдання

- Фантазія

- Основні теоретичні і практичні знання, що допоможуть в майбутній діяльності

- Бажання вчитись

- Обдумування власних рішень

- Любов до економічної сфери

«Фінансова грамотність»

- Знання документів

- Теорія

- Банківські справи

- Уважність

- Діяльність банків та функції грошей

- Фінансова дисципліна

- Як оперувати документами

- Практичні знання

- Розвязання ребусів

«Регіональна економіка»

- Знання особливостей регіонів, географії та людського фактору

- Розвязання задач

- Вивчення цікавих матеріалів підприємств

- Економіка регіону

- Факторний аналіз

- Дані про Україну

 

Останнє, сьоме питання, стосувалося визначення потреби введення курсів за вибором з інших дисциплін.

З яких ще предметів чи дисциплін вам було б цікаво відвідувати курси за вибором?

Учні 11тих класів були переважно проти введеня додаткових предметів через навантаженість.

Далі наведені предмети по рейтингу від найзапотребованіших до найменш вказуваних в анкетах.

 

Найпопулярніші:

1.Музичне мистецтво

2.Психологія

3.Філософія

4.Інформатика (практичні заняття)

5.Економіка (з Романом Ярославовичем)

6.Риторика

7.Малювання/художня культура

 

Згадувані 2-3 учнями:

1.Компютерне моделювання

2.Програмування

3.Менеджмент, маркетинг

3.Креслення

4.Англійська література/ділова англійська

5.Німецька мова

6.Акторське мистецтво

7.Хореографія/танці

8.Політологія

9.Соціологія

10.Географія

 

Одиничні пропозиції:

1.Фізкультура

2.Курси водіїв

3.Біологія/ хімія (практичні заняття)

4.Зарубіжна література

5.ОПД

6.Іспанська/французька мови

7.Природознавство

8.Етика

9.Логіка

10.Логістика

11.Теорія брехні.

 

 

 

 

 
 
Вітаємо на нашому сайті
Хтось прагне щось змінити у своєму житті, інший постає перед проблемою вибору. Це загартовує. І якщо швидше почати випробовувати себе, можна більше всього досягти.Тож розпочни вже зараз, не очікуючи зрілості. Обери ШЕЛ! Саме тут ти швидше пізнаєш себе, розкриєш свої таланти та можливості,
про які раніше не здогадувався, полюбиш математику і не тільки (не заради батьків, а заради власного самоутвердження), бо зрозумієш,
що вчитися – це престижно і дійсно важливо. І головне, ШЕЛ – це особлива маленька держава, у якій кожний
почувається потрібним, а це так необхідно для формування сильної та впевненої у собі особистості.
 

Поради батькам Міжнародна діяльність Навчальний процес молодіжний портал Віртуальна бібліотека Сторінка психолога Педколектив

 
гімн нашого ліцею
Ми обрали наш шлях до нового життя,
Хай він дуже важкий і тернистий,
Треба часу, снаги, море праці і знань,
Щоб сказати усім. «Ми-ліцеїсти».
Ми є діти нового, прийдешнього дня,
Перші паростки в новому полі.
Ми є та рятівна, провіднича зоря,
Що провадить в життєвому морі.
Саме нам будувати омріяний край,
Нам багатства його відродити,
Нам підняти з колін розграбований край,
Край, де ми будемо жити.
Ми вчимось працювати, іти до мети,
На обмілині щастя не сісти,
Щоби гордо сказати в широкі світи:
«Ми-економісти!»
 

КАЛЕНДАР НОВИН

April 2024
S M T W T F S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

НАШІ НОВИНИ

УВАГА! Вступ у НВК "ШЕЛ" 2024

УВАГА!!!
Для вступників до 5 класу.  

НАШІ ЗАХОДИ

До уваги батьків та учнів!

Шановні батьки та учні нашого закладу!

Ми проводимо дослідження, щоб вивчити стан справ

у нашому навчальному закладі, тому просимо Вашої допомоги.